Keeway - Záruka 3 roky na modely Euro 4 od 125 ccm.

Blog&Testy

Blackster 250i – Nenáročný pohodář

Publikováno: 27. dubna 2015 – Komentářů:

Nebývá úplně zvykem zveřejňovat na Skútrportálu hodnocení klasických neskútrovských motocyklů – avšak tentokrát se nám do redakce dostal zajímavý stroj od výrobce, který je nám dobře znám právě výrobou skútrů – KEEWAY BLACKSTER 250i.

HISTORIE A SOUČASNOST SPOLEČNOSTI KEEWAY

Keeway je prémiovou značkou čínské skupiny motor Group Qianjiang. Společnost KEEWAY vznikla v roce 1999 v Maďarsku a jejím hlavním cílem bylo dostat se na špičku na regionálním trhu se skútry. Nyní po více jak 15 letech své existence je KEEWAY moderní rozvíjející se mezinárodní společností se zastoupením ve více jak 80 státech po celém světě. Navíc své portfolio společnost rozšířila také o motocykly a ATV. Špičkový design jednotlivých modelů má na svědomí tým mladých a velmi nadaných designérů, kteří spolupracují při vývoji designu a technologií s renomovanou značkou BENELLI. Stroje KEEWAY jsou vyráběny v supermoderním výrobním závodě o rozloze 670 000 m2 s téměř 14 000 zaměstnanci a ročně se zde vyrobí 1 200 000 strojů.

VZHLED A DOJEM

KEEWAY BLACKSTER je typický cruiser, který se snaží vzdáleně napodobit stroje typu HARLEY. Zajímavé křivky, černá matná barva, velká objemná nádrž, dvojité chromované výfuky, vzduchem chlazený dvouválcový motor do V, klasické kulaté přední světlo či tachometr umístěný na nádrži – to vše dává dohromady velmi zajímavý celek. Z dálky na první pohled není tchajwanský původ vůbec znát a během testování na nás majitelé dospělých chopperů usilovně mávali. Při hodnocení vzhledu však musíme vznést kritiku na některé detaily, které snižují jinak velmi dobrý dojem z celého motocyklu. Mezi ty patří použití nevzhledných šroubů, sváry vytvořené na rámu motocyklu, slícování některých dílů a především řídítka nastavená šikmo ke směru jízdy. Ale abychom jen nekritizovali, musíme pochválit celkový dojem z motocyklu, který je více než dobrý. BLACKSTER je prostě velice pěkná stylovka, za kterou se každý otočí. Jen nám k roli cruiseru nepřipadla příliš vhodná paprsková kola a podle našeho názoru by si motocykl tohoto typu zasloužil spíše kola klasická drátěná.

Pokračování zde: Skutrportal.cz

Zdroj: www.skutrportal.cz, autor: František Hadt

 
Ceník
Novinky