Keeway - Záruka 3 roky na modely Euro 4 od 125 ccm.

Blog&Testy

Test Keeway Logik 125

Publikováno: 16. února 2016 – Komentářů:

„Populární kategorie skútrů na velkých kolech je od letoška bohatší o model, který zaujme nejenom cenou, ale zrovna tak i povedeným vzhledem. Není divu, značka Keeway při výrobě Logika využívá jak výhody nízkých nákladů fabriky v Číně, tak italské designové školy značky Benelli, kterou před časem koupila.

images_EM4C7458

Čínská firma Keeway letos uvedla na trh nástupce modelu Outlook, kterému se Logik v základních rysech trochu podobá, ale designově je mnohem propracovanější. Dvě přední světla se sloučila do jediného světlometu na řídítkách a uvolnila místo v masce fešáckému grilu s decentně chromovanými žebry. Blinkry se naopak přestěhovaly o něco níž do boční kapotáže a štítek dostal sportovnější tvar. Také zezadu působí osvětlovací prvky uhlazeným dojmem a perfektně zapadají do elegantní siluety skútru. Všechny jsou přitom dobře viditelné pro ostatní účastníky provozu a to ze všech stran. A dobře to funguje i opačně – ze zrcátek má jezdec slušný výhled o dění za sebou.
20131214093106-12965_JPGresize_1600x1200_

Pod sedlem zbývá kvůli velkému zadnímu kolu místo tak na svačinu, i když nějaká menší jetka by se tam díky hlubokému vykrojení možná vešla. Tenhle nedostatek kompenzuje 46litrový lakovaný kufr, který dostanete ke skútru grátis. Jenom jsme si ho jaksi zapomněli při převzetí nacvaknout na připravenou plotnu. Uzamykatelná schránka před koleny se šikne na menší věci, jako mobil, klíče a ostatní drobnosti. Body za praktičnost získává i boční stojánek.

20131214093106-12963_JPGresize_1600x1200_

Sedlo, sportovně vyzdobené červenými stehy, nabízí dostatek komfortu pro dvoučlennou posádku, přičemž nohy spolujezdce mohou spočinout na pohodlných výklopných plošinách, a cítit se skoro stejně uvolněně, jako jezdcova chodidla opřená o rovnou podlahu. Na pracovišti řidiče je překvapivě hodně místa pro kolena, a tipnu si odhanout, že Logik je dimenzovaný i na dvoumetrovou postavu. Kdyby tak ještě přední část sedla nebyla tolik svažitá, aby jezdec při každém zabrždění nesjížděl směrem k prostoru pro nastupování, bude ergonomie téměř bez chyby.

Ovládací prvky jsou na svých tradičních místech, takže nedá velkou práci si na ně zvyknout. V současné době už je trochu neobvyklý snad jenom vypínač světel, ale baterce se nic nestane, ani když světla zůstanou stále v poloze zapnuto. Rychle se také skamarádíte se sympatickou přístrojovkou. Dva analogové budíky pěkně ladí s mírně sportovním designem skútru, a na digitálním displeji najdete všechny potřebné údaje včetně teploty okolního vzduchu. …“

Více z přečtení ZDE

Motorkari.cz, autor: P. Poduška

 

 
Ceník
Novinky